piątek, 2 marca 2012

#9#2012

to miała być zabawa
szczerość za szczerość

"wybiorę dowolny dzień
a Ty przyślesz mi wpis
z dziennika oznaczony tą data"

potem Ty podasz datę a ja przyślę
post z bloga"

kilkanaście linijek
dowodzących istnienia
Przeznaczenia

bo jak wyjaśnić,że
Twój wpis mógłby być moim
i odwrotnie

że dręczą nas te same sprawy
i myślimy tak podobnie
jakby nasze myśli należały
do jednego człowieka
jak wyjaśnić to, że tak
samo specyficznie radzimy
sobie z problemami

jesteśmy zbyt podobni
-oboje wiemy, że nie
umiemy stworzyć związku
i nie wierzymy w miłość

a może miłość to
nie powtórzenie tego,
co czuło się kochając po raz pierwszy
ale
dojrzałość na to uczucie
?




TeAJotAeMeNICeA

6 komentarzy:

  1. Ładnie napisane. Smutne tylko zakończenie. Przynajmniej tak myśle. Bo szkoda że w tym fragmencie "...a może miłość to
    nie powtórzenie tego,
    co czuło się kochając po raz pierwszy
    ale
    dojrzałość na to uczucie
    ? " NIe jest że miłość to jednak powtórzenie tego co się czuło kochając po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. lekkienewsy

    może...chociaż to pierwsze zakochania jest najczęściej takim "wariactwem", robieniem wszystkiego maksymalnie, niezgoda na kompromis. a miłość to dojrzałość - słuchanie, rozumienie,wyrozumiałość. tak mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bratnie dusze. Wierzę w braterstwo dusz, choć nie zawsze jest to miłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo

    może faktycznie- to bratnia dusza. kto wie?czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem dlaczego lubię czytać Twoje myśli.
    To jak piszesz bardzo przypomina mi to jak pisze moja koleżanka. Piszecie o podobnych sprawach w podobny sposób bardzo mi bliski.
    Pozdrowienia wieczorne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polko

    Dziękuję za odwiedziny, ja lubię czytać Ciebie. Pewnie mamy podobną wrażliwość i postrzegamy rzeczywistość w zbliżony sposób. Dla mnie to fascynujące - osoby, które dzieli tyle spraw "zewnętrznych"(wiek, miejscowość,stan cywilny, status społeczny, wykształcenie) są zarazem tak sobie bliskie:)

    pozdrawiam wieczorowo:)

    OdpowiedzUsuń