niedziela, 8 lipca 2012

#19#2012 ...o Tobie

kiedyś
byłam mistrzynią 
w udawaniu
ideału

chciałam być taką
dla Ciebie

bez wad
doskonała w każdym
calu

ciągle wydawało
mi się, że
nie chciałbyś
znać mnie
takiej, jaką jestem
słabej
banalnej
przeciętnej

potem
zaczęło mnie 
to przerastać
miałeś kolejne
"jedyne"
a ja nie byłam
żadną z nich

celowo
Cię
unikałam


dzisiaj
mogę,
kiedy pytasz,
"jak znoszę upały"
odpowiedzieć szczerze:
"źle, leżę i mi słabo"

a moje 
stopy są 
wdzięczne
bo nie muszę 
stać ciągle
na palcach
...

























cytując:"kozacki głos";)

7 komentarzy:

  1. och, mi też zawrócił w głowie ten głos i piosenkę tłukłam ciągle przez przynajmniej dwa tygodnie:) chciałabym posiadać umiejętność unikania, a zazwyczaj pcham się jak głupia! no i dobrze, że pozwoliłaś odpocząć stopom:) ps ach, upały też mnie męczą.
    pozdrowienia przesyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) i bardzo dobrze! O ile Tobie z tym dobrze...


    P.S. Wcale nie głupio nosić w dużej torbie mało :) wręcz zdrowo, bo duże torby lubią robić się ciężkie... mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zakupu nowej torby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adnotacja do Twojego komentarza u mnie:

    Bardzo długo miałam tak jak Ty. Mężczyźni byli przyjaciółki, kumplami, znajomymi. Z nimi spędzałam większość czasu :) i odpowiadało mi to bardzo. Dlatego teraz chyba bardziej cieszę się z przyjaciółek i koleżanek. Jak dziecko z lizaka :) poza tym pamiętaj :) każdy lubi co innego. Może nie spotkałaś jeszcze odpowiedniej "baby" :) a może wcale nie musisz jej spotkać... może męskie grono jest Twoim gronem :) nic na siłę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto wie? :) jeśli masz ochotę zawsze możesz napisać do mnie maila :) podobno jestem dobrym słuchaczem, więc zakładam, że czytaczem też! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.
    Pytałaś mnie w komentarzu o współtworzenie bloga:)
    Oczywiście, że chcę współpracy. Jeżeli masz ochotę to się bardzo cieszę. Będziesz musiała podać maila na którym założyłaś swojego bloga. Jeżeli nie chcesz się nim za bardzo chwalić:) to podam ci kontakt ze mną.

    Odpisz, co o tym sądzisz? Tak samo tu lub u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście masz rację :) wystarczy troszkę poczytać, żeby wiedzieć, że szczupłe kobiety mogą mieć taki sam problem z cellulitem! Geny... Drażni mnie czasem fakt, że niektóre rzeczy nie zależą ode mnie ;p cóż... taki jest dzisiejszy świat :)

    Trzymam kciuki za kawowy projekt!! :)

    OdpowiedzUsuń