czwartek, 28 lutego 2013

M.

Powiedziałeś, że żałujesz
tego w jakich 
okolicznościach się
poznaliśmy

a ja myślałam
tylko, że 
jeśli nie w tych
to z pewnością
w żadnych 
innych

ciekawe, że
nieomal od razu
nasze rozmowy
zeszły na tematy
fundamentalne

życie duchowe,
wartości

okazało się
jak bardzo 
podobne
doświadczenia
są naszym
udziałem

aż któregoś razu
"pękłam"
wyrzuciłam z siebie
wszystko to,
co przed wszystkimi
ukrywam

poczułam się
jakbym 
flaki z siebie 
przed Tobą
wywaliła

i usłyszałam
coś bardzo
miłego

"byłabyś świetną matką"

nie, nadal 
nie chcę nią być

podzialam opinię
Marii Peszek, 
że 
"na świecie potrzebne
są również świetne
ciotki"

nie podejmę się
eksperymentu 
na 
żywym organiźmie

o co
jeśli
nie "wyjdzie"
?


"późno już, chodźmy spać..."



mini-mania ma się jak najlepiej
tym bardziej, że "TU" ich mnóstwo:D

1 komentarz:

  1. Co u Ciebie? Skrobnij parę słów...Mam nadzieję, że ok i do przodu ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń