piątek, 18 lutego 2011

czekoladowy weekend-blogowa akcja:)

Przyznam, że bardzo lubię brać udział w akcjach organizowanych przez bloggerki:)
może kiedyś (zanim zamknę swojego bloga) uda mi się zorganizować własną
kto wie;)
"czekoladowy weekend" 
organizowany jest przez Atinę a ja mam przyjemność w nim uczestniczyć
przepis publikuję dziś, może ktoś zdąży jeszcze w weekend z niego skorzystać:)


Przepis zaczerpnęłam stąd.

Moje modyfikacje:
zastąpiłam migdały orzechami 
a cukierki krówki zamieniłam na michałki i orzechy włoskie
(ok.60g cukierków i 70g orzechów posiekanych)
Ciasto jest pyszne ale nie można go przetrzymywać zbyt długo w piekarniku
( mi się nieco przesuszyło);(








7 komentarzy:

  1. Ewo,
    wzajemnie-dużo ciepła w zimową pogodę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, u nas ani krówek ani michałków nie ma a wygląda zachęcająco:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko,
    a orzechy albo skórkę z pomarańczy albo migdały? wydaje mi się że najważniejsze aby było tego łącznie co najmniej 100g. może nawet wiórki kokosowe(jeśli lubisz) by się nadały...

    pozdrawiam i dziękuję a odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowy Weekend to dobra wymówka do rozpieszczania żołądków (i serc;) czekoladą. A na to ciasto mam wielką ochotę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie! Cieszę się, ze się przyłączyłaś do czekoladowania:) Tylko zastanawiam sie jak je teraz nazwać;))) Ciasto czekoladowe z michałkami? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Atino
    ja również dziękuję - za organizację tej akcji:)
    może być taka nazwa, jak piszesz.lub "ciasto czekoladowo-orzechowe" bo orzechy grają istotną rolę. jak nazwiesz, tak będzie ok;)zdaję się na Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń