czwartek, 24 lutego 2011

myśli niespójne...

Kilka dni temu mijałam stado
12 saren
biegły z zagajnika przez pola
zagajnika coraz mniejszego
metodycznie wycinanego na domy dla ludzi
coś za coś
zwierzęta ponoszą cenę ludzkich wyborów

miałam aparat
ale pomyślałam, że zdjęcia i tak nie wyjdą
zbyt szybko wszystko się działo
nie, nie jest mi żal
kiedyś usłyszałam, że
"najpiękniejsze zdjęcia to te, których nie zrobiliśmy"

***
Bliscy znajomi
mieli galerię z biżuterią
("ich"kolczyki mam na zdjęciu w profilu)
zamykają w poniedziałek
toruńska starówka 
umiera
banki, fast-foody i żółty market
( nie będę pisała marki, chyba każdy wie)
były protesty mieszkańców,
że "taki market ie jest godny starówki"
i nic...
kiedy czynsz wynosi tyle, ile miesięczny zarobek
trzeba zamykać
....
4lata
niezliczone "okienka" na studiach
spędzałam w ich sklepie
a teraz....

***
ktoś bardzo mi bliski
miał operację
poszłam z odwiedzinami
bladość
wariująca kroplówka
niewyraźna artykulacja
chaotycznych myśli
utkwiony w jeden punkt wzrok

wytrzymałam 10min
"nie będę przeszkadzać,dobrze?"
łzy na korytarzu

a potem dowiedziałam się
że ta osoba nawet
nie wiedziała
o mojej wizycie

"to narkoza, wiesz-nie przejmuj się"
ale tego obrazu nie sposób 
wymazać


Lubię zwłaszcza to światło po lewej ...





teledysk kojarzy mi się z lomo...a muzyka z latem i spokojem:)

6 komentarzy:

  1. Mimi, zapamiętam to zdanie o nie zrobionych zdjęciach i będę je sobie powtarzała za każdym razem, kiedy zapomnę aparatu ;) Bardzo to przykre, kiedy miejsca z duszą i klimatem zamieniają się w tanie targowiska krzyczące plastikiem. Mam nadzieję, że to się zmienia. Na te kolczyki już dwano zwróciłam uwagę ;) A szpital - wiem coś o tym. Wybierz się tam za kilka dni. Będzie lepiej. Zobaczysz.
    Pierwsze zdjęcie z kolażu jest piękne. Kolory zachodu?

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdanie o najpiękniejszych zdjęciach znam od dawna. i troszkę się z nim zgadzam. bo chyba każdemu zdarzyła się ciekawa sytuacja ale nie miał ze sobą aparatu?
    na Twoim zdjęciach podoba mi się światło na lewym a na prawym kolory. a teledysk bardzo fajny, życiowy, znam z doświadczenia takie sytuacje. takie mijanie się...
    trzymaj się ciepło Mimi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo
    późne zimowe p o południe, więc pewnie zachód( bo zimną to i o 16 można mówić że zmierzcha;)
    galerii szkoda strasznie, 4 lata to sporo...na pożegnanie zrobiłam "kolczykowy" zapas i dostałam obietnicę,że "jakby co zawsze Ci zrobię..."

    Mru,
    tak- teledysk świetny, choć ja akurat częściej trafiałam na sytuację pt " całuję klamkę bo osoba z którą się umówiłam zapomniała i wyszła(i bynajmniej nie na spotkanie ze mną)"
    światło też mi się podoba, zabawne że to 2 zdjęcie też było robiona na zewnątrz( choć jego słabe naświetlanie sugeruje coś innego)

    Dużo ciepła dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. "najpiękniejsze zdjęcia to te, których nie zrobiliśmy"

    to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo podoba mi się to zdjęcie po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Delie
    dziękuję za miłe słowa i dużo ciepła:)

    OdpowiedzUsuń