czwartek, 8 września 2011

może morze:)

jutro wyjeżdżam nad morze
tylko na weekend i jednak
wrześniowa pogoda nie 
nastraja do plażowania

...

ale potrzeba mi odetchnąć
choćby przez 3 dni

liczę na spacer
i smak soli
na ustach

liczę na wiatr
który dotrze aż do skrzeli


nic więcej

jesień nastraja refleksyjnie
znów słabo sypiam;)



Tryptyk magnoliowy;)
jedno z "nowych" lomo- 
dobitny dowód na to ile czasu zajęło mi 
dotarcie z kliszą do punktu foto;)



Naprawdę NIE MAM POJĘCIA jak to się stało, 
że wcześniej nie wstawiłam tej piosenki
zakochałam się w niej a po teledysku można wnioskować 
o narodowości wokalistki;)



p.s- Holgo, serdecznie witam:)

6 komentarzy:

  1. Zachłyśnij się tym morskim powietrzem i za mnie. Brakuje mi tego słonego klimatu.

    Piękne te magnolie. Lomo lubi zaskakiwać. ;)

    Niebawem napiszę o swoich faworytach tego lata-nielata, sama nie wierzę, że to tak szybko minęło. Jeszcze niedawno pisałaś, że poinformujesz. A to wcale nie było niedawno. (muszę w końcu zdecydować, które są faworytami, a ostatnio nawet na to brakuje mi czasu. o zgrozo).

    Uściski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holgo

    ja już o swoich faworytach napisałam u Ciebie, widziałaś?
    zachłysnę się a może nawet więcej...ale to niespodzianka;)

    dużo czasu dla Ciebie więc, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam oczywiście, na czytanie komentarzy zawsze znajdę czas, gorzej z odpowiadaniem ;).

    Moja 'święta trójka':
    Bad Kids - Black Lips
    Vegabond- Wolfmother
    to był taki comeback, a nowsze dźwięki już cięższe, jak na buntującą się nastolatkę przystało:
    From Ritz To The Rubble - Arctic Monkeys
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze:) Piękne te magnolie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Holgo

    koniecznie muszę te Twoje utwory przesłuchać tym bardziej że arktyczne małpy znam i słyszałam że ich nowa płyta jest świetna. ja jestem na etapie "zbierania" ( kupuję płyty by je przesłuchać jak już "będzie wolniejszy czas";)

    Delie
    dziękuję, komplement od Ciebie znaczy wiele, sama wiesz;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń