czwartek, 15 września 2011

"tylko" znajomy

nie tak dawno wspominałam, że znam
tylko jedna osobę, która nazywam
przyjacielem

problem nazwy 
komplikuje się tym bardziej, że
słowa "koleżanka/kolega"
nie uznaję
(jest dla mnie "puste" znaczeniowo)

zostaje "znajomy/znajoma"
które ZNACZĄ dla mnie
znacznie więcej niż
"ktoś kogo znasz np. z widzenia"

kiedy czuję pokrewieństwo 
osobowości, poglądów
mówię
"bliski znajomy"
z naciskiem na "bliski"

kiedyś "bliska znajoma"
uratowała mi życie

nie gniewaj się więc,
że po "tym wszystkim"
(jak ująłeś to co przeszliśmy razem)
nazywam Cię
"tylko bliskim znajomym"

nie wnikajmy w nazwy
ale w to, co one dla
nas znaczą

....


Pierwsze zdjęcia roweru z których jestem w 100% zadowolona;)

Wybór piosenki jest oczywisty - wiem- jestem nudna z Kaśką;)
p.s- czy wspominałam, że była częsta klientka
w mojej byłej(już) pracy?

6 komentarzy:

  1. Dzisiaj bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. I te kolory! Idealne na początek jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo

    Dziękuję! A wiesz, że zdjęcia robione były zdaje się w połowie czerwca( choć ok.19/20)
    ale tak to właśnie jest z lomo:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe zdjęcia i niezłe teksty
    poproszę o więcej
    może być w ramach tego obiecanego zaproszenia do albumu wirtualnego ;)
    hubert

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię muzykę Kasi i podoba mi się Twój rower.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,

    zdjęć rowerów będzie więcej( to taki mój "konik", jak mini- coopery;)

    OdpowiedzUsuń