wtorek, 8 marca 2011

'"Mam tylko zamiłowanie do zegarów.
są one bardzo niedoskonałym naśladownictwem tego, co każdy
człowiek ma w piersi.
Bo tak, jak macie oczy, aby 
widzieć światło
i uszy, aby usłyszeć dźwięki,
macie serce,żeby uświadamiać sobie 
czas
I cały czas
nieuświadomiony przez serce
jest stracony,
jak barwy tęczy dla ślepca
albo śpiew ptaka dla głuchego"
...
"Momo" M.Ende

nie mogłam się powstrzymać,
aby zamieścić ten fragment
Książka piękna
mam wrażenie,
że pomimo wielu
negatywnych odczuć jakie mam
w związku z 
"rynkiem towarów dla dzieci"
-literatura miewa się 
całkiem nieźle


zatem
"idąc za ciosem"
zaczęłam
"Moje drzewko pomarańczowe";)


Jeden z otrzymanych tulipanów,
mam też i czerwonego- rozdawał na pewien polityk;)

nie mam pojęcia jak to się stało, że nie zamieściłam ich wcześniej;/?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz