niedziela, 13 marca 2011

warsztaty z animacji i Laura

W sobotę w CSW odbyły się warsztaty z animacji dla dzieci.
Organizatorem było jedno z wydawnictw.
Wypadałoby w tym miejscu napisać jakie
ponieważ zajęcia były naprawdę świetne
jednak kto ciekaw-podam linka-
tam obszerniejsza
fotorelacja
dzieciaki animowały postaci z bajki,
którą instruktorzy na początku czytali
i wyświetlali na projektorze
konstruowały grę planszową z bohaterami 
bajki w rolach pionków
oraz nakręciły bajkę w technice poklatkowej

Ze względu na zakładany wiek uczestników (3-10lat)
"wypożyczyłam" sobie moją stokrotkę
(córka kuzynki)

Laura ma 5lat i jest urocza, zaradna i dobrze wychowana
("ciociu, słyszałaś-ten chłopiec nie powiedział
dziękuję kiedy podałam mu kredki?")

I trzymajcie za mnie kciuki
-mam pomysł na warsztaty
teraz czeka mnie masa papierkowej pracy 
i spotkanie z dyrekcją CSW

Dobrego tygodnia!


 Moja stokrotka...
Ciekawe kiedy po tak długich naturalnych rzęsach
pozostaje tylko wspomnienie?;)
  
Elementy scenografii i postaci animacji  

Mama kurka i łakomy Kukuryk:) 
Kot Huncwot 

 I muzyczne odkrycie-BARDZO pozytywna muzyka
(dla odmiany) I znów Billy;)!

7 komentarzy:

  1. to trzymamy ;) fantastyczne zajęcia. W pierwszej chwili myślałam, że to w Warszawie, lecz w fotorelacji zauważyłam, ze to Toruń ;) ciekawe, czy organizowane są takie zajęcia w stolicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kemotko
    to akurat wydawnictwo organizowało, ale wiesz-myślę, że gdyby "zgapić" schemat to i w stolicy do powtórzenia. Poza tym-można (tak mi się wydaje) napisać do wydawnictwa z zapytaniem. To była 4 młodych, bardzo sympatycznych ludzi;)

    pozdrawiam i dziękuję za wizytę(i kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi, trzymam kciuki! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delie
    dziękuję:)Ładne to nowe zdjęcie w Twoim profilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Bardzo, bardzo. Takie inicjatywy są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymam, mocno trzymam kciuki Mimi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kot wygląda super! :)
    ciekawa jestem Twojego pomysłu:)
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń