czwartek, 31 marca 2011

udanego weekendu!

tak po prostu
ja od długiego czasu 
"nosiłam się" z myślą
o konieczności wyjazdu
gdziekolwiek
myśl o kolejnym weekendzie
w domu
stawała się
nie do zniesienia

mam nadzieję, że będzie miło
nie mam oczekiwań,
żeby się znów nie rozczarować

pogoda ma być piękna
długich spacerów!


Mam słabość do odbić, co pewnie zauważyliście;)

W głosie Eirika jestem zakochana;)
I wouldn't mind to put the kettle on...
jakby to na pl przełożyć by nie zgubić SENSU...





P.s Wczoraj byłam po raz 3 na "Czarnym łabędziu".Podoba mi się coraz bardziej... 

3 komentarze:

  1. Mimi, szkoda, że się nie spotkamy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Delie
    ja też żałuję
    może jednak jeszcze przed wakacjami się uda
    jakiś majowy weekend?
    w końcu to 3h tylko:)

    dużo ciepła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie szklane odbicia. I kolory kolażu. Bardzo już wiosenne. Mam nadzieję, że weekend był udany.

    OdpowiedzUsuń