wtorek, 2 sierpnia 2011

troche spóźnione...7 rzeczy o mnie

Mniej więcej tydzień temu POLALA  nominowała mnie do nagrody.


POLALA Droga,bardzo Ci dziekuje za ogromną przyjemność, jaką daje wyrożnienie!

Spełniając przyjemny obowiązek podaję

7 rzeczy o mnie:

1. nazwę "kawa" rezerwuję dla napoju z kafeterii.
 zawsze czarnego, bez cukru.
wszystko inne to dla mnie "napój kawowy";)

2. co roku w czerwcu czytam
"Śniadanie u Tiffany'ego"
 a jesienią "Zbrodnię i karę",

3. Przeczytałam wszystko, co napisał Mistrz Dostojewski,
do niektórych powieści wracając ( kilkakrotnie)

4.nadal nie wiem który film Polańskiego lubię bardziej
- "wstręt" czy "lokatora"

5. jestem zakochana w ścieżce dźwiękowej z "Tulipanów"

6. Lubię pudrowy róz, biel i szarości.

7. i czarny-dla kontrastu

Tyle o mnie- powinnam nominować 16 bloggerów, jednak większość z tych, których czytam
została juz nominowana, właściciele innych natomiast nie "bawią" się w łańcuszki
poprzestanę więc na :
Paulina - http://moonriverjournal.blogspot.com/
Mała Mi- http://jatonieja.blogspot.com/

Zasady zabawy:

1.Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał Wam tę nagrodę,
2.
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
3.
Nominuj innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę),nominuj tyle blogow ile chcesz!
4.
Napisz o sobie 7 rzeczy,
5.
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

2 komentarze:

  1. :) dziękuję Ci bardzo! Nawet bardziej niż bardzo :) Ja jednak pod tym względem jestem troszkę aspołeczna... ;p ale siedem rzeczy o sobie napiszę... Tobie :)
    * lubię swoją pracę, nawet bardzo :)
    * kocham ciszę
    * uwielbiam popcorn w kinie :)
    * marzę o napisaniu książki
    * muszę zawsze mieć jakiś ruch, obecnie joga i basen :)
    * ostatnio lubię piec
    * dla mnie liczą się ludzie i ich czyny

    : )

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Mi

    czuję się wyróżniona- że tylko mi to piszesz. DZIĘKUJĘ;)

    P.S- mi się też marzy książka

    OdpowiedzUsuń