poniedziałek, 24 października 2011

efekt domina...

teoretycznie jestem kierowcą
jednak trochę obaw było
(wiem, wiem - teorię zdają WSZYSCY)

właściwie tkwię w martwym punkcie
na szczęście do końca tygodnia

potem będę wiedziała, 
czy zapisywć się na egzamin
praktyczny
'tu"

z nowości;
pokłóciłam się z instruktorem
po 24 godzinach wyjeżdżonych
powiedział, że
nie umiem jeździć
"może pan nauczyć nie potrafi"
i teraz sobie milczymy całe kilometry

i odtąd jeździ mi się
lepiej

kto mnie zna, ten wie
-jestem osobą
niekonfliktową, ale 
jak można po 24h coś
takiego powiedzieć?!?!

kuzyn pokazał mi
sprawdzian z matematyki
na którym miał wynik zakreślony
przez nauczyciela
z adnotacją "OMG"

widocznie matematycy
przedkładają skróty
ponad wszystko
...

w środę koncert Julii Marcell, a ja jeszcze bez biletu;(



z cyklu " rower czy mini";)

Teledysk klimatyczny, Florence - jak zawsze - zjawiskowa

1 komentarz:

  1. Strasznie mi się podoba ten teledysk. Klimat karnawału weneckiego, bali maskowych i lat 20-30. Boski!
    A co do prawa jazdy to i tak cię podziwiam, ja chyba nigdy nie zrobię. Boję się samochodów. Mogłabym jeździć dorożką.

    OdpowiedzUsuń