czwartek, 27 października 2011

100

jakkolwiek to zabrzmi - nie boję się niczego
nie cierpię na żadną z fobii 
wręcz odwrotnie
pamiętam zgrozę w oczach znajomej
kiedy wynosiłam pająki z piwnicy
("pająków się nie zbija!")

nie mam obaw o własne życie
może dlatego szybko "wchodzę na 5 bieg"
("znów przekroczyłaś prędkość")

a jednak jedna rzecz wywołuje strach
taki, że leżę w łóżku pod kołdrą
i nie mam siły wstać.

przestałam liczyć wysłane cv
obniżam oczekiwania
ostatnio znajomy na moj odpowiedź
związaną z zarobkami
powiedział
"tyle?no daj spokój, ty chcesz wegetować?"
strach to artykuły
o firmach, które
zwalniają zamiast zatrudniać

to słowa bliskiej osoby
"Twoi rodzice po prostu
NIE MAJĄ pojęcia
jak trudno o pracę"

jasne - nie życzę im tego
by musieli mieć
ale chciałabym żeby 
po prostu nie uważali.
że nie robię nic
w tym kierunku
...


P.s -okazało się, że to 100 post.jak ten czas mija...



Lomo "rozbiło" mi trochę nie tak, jak
chciałam te kolaże ...


Jacka Lechowicza odkrywam ponownie, 
zrobił świetną muzykę do czołówki 'bez tajemnic'
o samym serialu tez jakiś wpis będzie bo mnie uzależnił.
kompletnie

5 komentarzy:

  1. coraz częściej słyszę o tym problemie... ale nie poddawaj się, w końcu znajdziesz coś, z czego będziesz zadowolona. a te dźwięki znam. znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mru
    dziękuję. wiesz coraz trudniej mi znaleźć motywację by po prostu wstać rano z łóżka

    pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi, ja wiem, ze to nie bedzie pocieszajace co powiem ale wiem przez co przechodzisz bo przerabialismy to w mojej rodzinie z moim Bratem jak skonczyl studia. W koncu znalazl ta pierwsza. Pozniej kolejna...i teraz juz jest w miejscu na stale i robi to co lubi i w czym jest dobry. Troche to trwalo ale bylo warto.
    I wiem jak bardzo wazne jest wsparcie tych najblizszych w tym ciezkim czasie. On mial szczescie w tym wzgledzie.
    Nie przestawaj szukac i nie trac nadziei...
    Caly czas trzymam kciuki za Ciebie!
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko
    nie wiem czym zasłużyłam na tyle ciepła z Twojej strony. jesteś taka życzliwa, to niezwykłe

    pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. coś wiem o braku motywacji do wstawania z łóżka. tyle, że każdy z nas ma inne problemy do rozwiązania, inne czarne chmury do rozwiania... życie rozpieszcza tylko czasami.

    OdpowiedzUsuń