środa, 22 grudnia 2010

z życzeniami...

Podczas Świąt

Podczas świąt można wreszcie
wyłączyć telefon.
Jeżeli urodzi się Bóg
zapuka sąsiadka.

Oglądam Casablankę
z takim samym jak zawsze
apetytem na dygresję.

Zabawiam się samotnością.
Do tego gorące mleko z miodem.
Mój szósty palec u ręki
wystukuje litery.

Nie napiszę nic więcej.
Dalszy ciąg wieczoru
jest nietykalny.
                                                      Ewa Lipska

Chciałabym wam życzyć tylko jednego- by Święta były takie, jakie chcecie aby były.
Nieważne- samotne, z rodzina czy z przyjaciółmi,
by były to Wasze Święta...

I prywatne post scriptum- M.- nie wiesz ile te klucze dla mnie znaczą...




Z dedykacją-dla wszystkich którzy tu zaglądają i tych, którzy w minionym roku okazali mi wiele ciepła i zrozumienia-wiem,że czasem trudno mnie zrozumieć...

3 komentarze:

  1. Mimi Kochana, dużo dobrego! Nie tylko z okazji Świąt! Żebyś odnalazła spokój! I swoje miejsce.
    Uściski wielkie.
    To prywatne PS sprawiło, że mam gulę w gardle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimi, niech będą takie jakich zapragniesz. Spokoju, radości, ukojenia:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi, co tu napisać?
    Za Lipską dziękuję.
    Tak będzie najbezpieczniej.

    Trzymaj się(swoich chmur):-)
    Po prostu...

    OdpowiedzUsuń