sobota, 18 czerwca 2011

3w1:)

Właściwie "dla porządku" 
powinnam napisać 3 posty
jednak z całą pewnością każdy z nich
 byłby
nadmiernie rozbudowany
tak-siłą rzeczy "się streszczę";)

I
pociąg do Warszawy
w przedziale siedzę z chłopakiem
i jego koleżanką
początkowo ich dyskusja 
mi przeszkadza
( i po co brałam książki??)
jednak w pewnym momencie
dorzucam swoje 3 grosze
i
już do końca podróży
(oni też wysiadali na centralnej)
dyskutujemy
chłopak zgaduje, co studiowałam
bez pudła
("tyle Pani wie o teatrze...":)
jest ode mnie 3 lata młodszy
(czuję się dziwnie z tym "pani"
i mówi,
że 
"chciałby mieć zajęcia z wykładowcą
takim jak ja"
( bo "aż się Pani oczy błyszczą,
jak o tym wszystkim Pani mówi"););)
studiuje dziennikarstwo na
 Uniwersytecie w Gdańsku
i życzy mi na koniec
"abym zobaczył Pani imię w napisach
końcowych filmu"

miłe.bardzo:):)

II
Jak Warszawę zamienić w Ibizę?
skromność
talent
dobre światła dyskotekowe
"dziękuję" z obłędnym akcentem
i robienie zdjęć publiczności
(jednak z fotografią u niego coś jest na rzeczy...)
" I love Poland"
wiem-KAŻDY tak może mówić
ale Moby'emu
wierzę
podobno TVN sporo relacji nadawał
widzieliście?




Leżaczki dla zmęczonych;)wygodne:D

Tłumy w strefie gastronomicznej:):)


jakość b.słaba( wybaczcie)
ale zdjęcia robiłam telefonem 
(oficjalnie aparatów nie można było wnosić;)





III
I najważniejsze;)
żadna rozmowa kwalifikacyjna
raczej bardzo miła 
wymiana poglądów
na estetykę, ekologię, 
anty-konsumpcjonizm
i małe rozczarowanie:

"może jednak uda się Pani szybciej
 niż od lipca
podjąć u nas pracę?"

może
(jak znajdę pokój,kurczę;/


życie nabiera tempa,zawrotnego
jednak 
ja wystarczająco długo
zbierałam 
na to siły:)



Dziękuję za wszystkie
kciuki i pozytywne fluidy
CZUŁAM je!




Dworzec tu, gdzie mieszkam
(ale tzw."lokalnej więzi" z nim nie czuję)


To ostatni Moby-obiecuję;)
od tego utworu zaczął

4 komentarze:

  1. Wspaniale, Mimi!
    Chlopak ma wyczucie ludzi i poznal sie na Tobie:) Bardzo to mile! A z praca gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimi, po pierwsze gratulacje!:-) Po drugie, jaka miła podróż/spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam-naprawdę czułam, że trzymacie za mnie kciuki i mnie wspieracie
    p.s- w ten wtorek "dzień próbny"-pani menadżer chce sprawdzić "jak się obchodzę z klientem";)

    pozdrawiam i dobrej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń