poniedziałek, 29 listopada 2010

Hipokrytka

"Martyna, to hipokryzja- mieć bloga i nie podać adresu"
"nie, podaję tylko tym osobom, których odwiedzin sobie życzę"
"czyli hipokryzja"

hmm...

Hipokryzja jest stałą cechą ludzkich społeczeństw. Wynika ona z jednej strony z konfliktu między indywidualnym interesem poszczególnych osób i normami moralnymi panującymi w danym społeczeństwie, a z drugiej strony z konfliktu między normami obyczajowymi i moralnymi.
 za wikipedią;)

Moja hipokryzja to raczej lęk przed zdeptaniem 

Przez "życzliwych"
Zresztą- są blogerzy, którzy włączają opcję "blog zamknięty, dla wybranych"
I oni tez nie są hipokrytami
Nimi też najczęściej kierują te same powody, co mną.


 place zabaw zrobione dianą przypominają te z horrorów;)

i żeby pozostać "w klimacie"


1 komentarz:

  1. Ja też nie podałam namiarów na bloga niektórym. Nie chcę. I mam do tego prawo. Ty też.
    Podoba mi się ta piosenka:)

    OdpowiedzUsuń